Jan 10, 2014

Travelogue

salam semua

masih tak dapat menulis dengan panjang

cuma nak beritahu

sebelum masuk nya semester baru ini sempat aku edit 2 video traveling aku

here it is

South Korea


Vietnam



bagi kawan kawan atau sesiapa yang setia atau masih ada singgah blog ini (even setahun sekali) mungkin sedia tahu akan resolusi aku 3 tahun lepas untuk berjalan di bumi asing (traveling)

hint - hint mahupun kronologi mengenai resolusi itu boleh dibaca di sini (link)

dan alhamdulillah 3 tahun resolusi berjaya dicapai.

handphone sendiri
kereta sendiri
traveling (masih berjalan)

"nak ada handphone sendiri pun boleh jadi resolusi ke?ellehhh"

kesah apa aku. kecik besar mana pun impian kau itu semua tak penting. asalkan ianya jadi kenyataan. bukan hanya angan angan! dan aku bukan orang orang yang jenis mempunyai pendapatan tetap. aku mengumpul. aku mengumpul untuk sesuatu. aku punya matlamat.

makanya...

apa resolusi aku tahun ini? macam biasa akan aku rahsiakan kerana pendirian aku yang syok sendiri ini. apa yang boleh diberitahu ia ada kaitan dengan negara China.

hahaha.

hampeh

...


nantikan video yang akan datang inshaAllah Jepun bulan Mac ini dan Australia tidak lama lagi. sementara itu boleh tengok video2 kompilasi travel aku yang lain di akaun youtube aku link : Keyrana


banyak tajuk video aku tukar paling ketara adalah 'lifestyle' ditukar kepada 'keyrana' sebab dulu ada orang komen la kan. letak video tajuk 'lifestyle' tapi apa la life sangat sambil compare dengan video orang lain. yep..video orang lain. bukan video dia..

kuikui

..

semester baru yo


calu