Dec 22, 2011

New Chapter

assalamualaikum semua


hampir 2 minggu berada di suasana baru sepatutnya sudah ada maki hamun yang aku patut nyatakan. supaya tempat ini boleh di majukan dan lebih sejahtera. kerana setiap tempat yang kita berada, tentu kita fikir perlu ada penambah baikan, bukan? admit it.


tapi tiada. (?)


mungkin agaknya fasa aku 'bajet' sebagai pengkritik terhebat sudah berlalu. terlalu sibuk untuk meluangkan masa melayan jiwa kacau yang masih berusaha untuk memberitahu apa yang patut di lakukan. sudah. persetan kan itu semua.


ini fasa baru. ini episod baru.


aku telah sampai ke pintu yang... ke berapa aku sudah terlepas kira. aku cuba memandang ke belakang, alahai, jejak aku tunggang langgang. aku tersengih, bangga sebenarnya. aku mampu sampai ke detik ini. cuba meneropong jauh mana perjalanan yang bakal aku lalui, aku kira sekali lagi, mungkin paling lama 3 tahun. tidak jauh lari dengan sebelum ini.


langkah kanan aku berhati hati. sebelum ini langkah kiri yang mengawal diri, takdir hidup sangat pincang malah sangat diragui oleh diri sendiri. dulu tidak cukup kuat untuk membuat pilihan diri sendiri, sebab itu dikatakan langkah kiri. kini impian sedang dijadikan kenyataan, sebab itu dikatakan langkah kanan.


hai hai, masih berdiri, perspektif tidak lari, inspirasi masih di jadikan hobi, menuju masa depan yang menyilau kaca.


kecewa,gembira akan aku hadapi semua.


abam, abang key, dolah, azzam, what ever you want to call me, i will always be there.


even better


im planning on to be a leader.


calu