Mar 28, 2013

Bagaimana Hendak Menangani Kelaparan

salam semua

aku lihat 5 ke 6 nukilan terbaru aku penuh dengan kegelapan, depresi dan negativiti! hokaloh..

oleh itu aku ingin tunduk meminta maaf kepada diri aku sendiri kerana aku telah mengecewakan diri sendiri. dolah sakai. tiada pengkhiatan yang lebih kejam selain dari mengkhianati diri sendiri!

baik! aku akan luangkan masa untuk melukis orang tunduk minta maaf.

presenting!

______________________________________


                                                pppppppppppppppppp
                                          ppp                                    ppp
                                          ppp                                    ppp
                                     pp ppp         ppp            ppp   ppp pp
                                pp         ppp                               ppp      pp
                          pp                   ppp                          ppp            pp
                                                                                               ppp
                                                    p                      p             pppp
                                                     pppppppppppp       pppp

______________________________________

okay nyata aku tak boleh hilangkan lapar begini.

bye nak makan

calu
tak payah nak fahamkan atas tu. aku main buat