Mar 21, 2010

Bab2 Game Orang Bapak Dolah No. 1!

salam semua

ya, bapak dolah seorang yang cool..

case 1 : lepas habis SPM

dolah : ayah ku sayang~ nak moto! XD
bapak dolah : ok, tapi tunggu kerete Hilux siap repair dulu...
dolah : woooho! ok!*excited kaw2*

*sepurnama berlalu*

dolah : abah, kereta Hilux dah lame siap...moto....?
bapak dolah : jgn ngade2, abah banyak lagi mnde nak setel nih!
dolah : :(


case 2: kolej new life

dolah : abah, dolah student it ni kene ade lappy yg specs die power~ *mata berkaca-kaca*
bapak dolah : *sambil berjemur dan bace surat khabar* hrm...ok. dolah pergi survey laptop. kasik tau harga, abah kasik!
dolah : *terharu* huuuu...ok!

*2 minggu pencarian laptop*

dolah : dah jumpe. laptop model blablabla...harge blablabla
bapak dolah : .....
dolah : ......
bapak dolah : dolah, ko gune laptop lama aku je la. ok? ade vista.
dolah : @#$%^&!!


case 3 : random time

bapak dolah : dolah, ko cuti semester bile?
dolah : *wtf?pehal nih* ha...tatau r...sebulan setengah lagi..nape.
bapak dolah : nanti nak pergi Amerika..
dolah : wooho!!
bapak dolah : noob. aku sorang je. ko nak pergi blaja2 leklok, pergi gune duit sendiri. hahaha! u got served!!
dolah : *yewr...jiwa aku dipermainkan~~*

case 4 : random time

bapak dolah : cane study sem ni?
dolah : kureng sikit. mungkin pointer turun...
bapak dolah : kalau ko dpt 3pointer keatas..abah blanje pergi Jepun!
dolah : vavi!! time pointer turun baru nak cakap!
bapak dolah : sebab ko noob. wahahaha.

case 5 : majlis ptunangan kakak.

bapak dolah : dolah, abah lantek ko jadi proffesional fotographer. show ur IT skills son!
dolah : okeyhhh!! upah Iphone!
bapak dolah : tak da hal!!!

*amek gmba amek gmba*

bapak dolah : cantek gmba2 ko amek...kalau cmni boleh dapat hp baru nih..
dolah : *o yeah~~*

*sepurnama berlalu*

dolah : abah...bila nak belikan hp? dah berjanggut tunggu ni...*sambil cium2 kaki bapak dolah*
bapak dolah : laaa...aku game ko je. macam tak byase lak....wahahaha *gelak evil*
dolah : *aku taknak hidup lagi....*

*umi call hp aku*

dolah : abah, umi nak cakap. *bagi hp aku kat bapak dolah*
bapak dolah : *bercakap dgn umi*
bapak dolah : ni hp dolah ke? bapak buruk! ni hp pra sejarah!
dolah : .....terkelu. *semangat kehidupan 15%* i got fooled like a madebicth!



dan berpuluh2 case lagi yang aku malas nak tulis. aku manja tahap jadah mana pun tak kan dapat. siot! :P


I LOVE MY DADDY


calu