Mar 11, 2010

Lautan

salam semua

semenjak dua menjak ini aku benci dengan sendiri..


perubahan aku. attitude.sensitivity...dem.


aku mula sedar perkara ini ketika aku mencuri masa dengan melawat blog2 rakan2 sekolah lama aku. statik. itu yang mampu aku katakan.


aku?unstable. kejap itu. kejap ini.


dan aku semakin sedar apabila Halimbo bercerita tentang sebuah lirik lagu nasyid. nasyid? sudah berapa lama aku tak menghayati nasyid?

sudah berapa lama tak dhuha?

alquran?

salam ku menjadi wassup.


aku sudah menjadi lebih teruk sebelum ini. tak, sebelum ni lagi teruk, tapi sebelum lagi teruk abg key adalah seorang yang baekkkkk.


siang semalam aku mengaji. alhamdulillah. masih lancar. siap tarannum laju2 n kuat2 nak halau setan dari bilik. lol.



tak sangka hanya kerana nasyid aku dapat muhasabah diri kaw kaw...dem, im so cool..


aku seperti laut. pasang surut. ada masanya aku leka. ada masanya aku nyata.


well, atleast aku masih ada kesedaran dunia nih.



and terus berdoa esok tak buat lagi.



calu