Dec 8, 2008

salam eiduladha sume~

ok!aku start taip, now

balik kampung awal2 rupanya bertujuan untuk senam robik ramai2 untuk santapan atuk and nek aku. yeay~hari kwarge. aku tidak menari. aku tonton dari jauh sambil mengutuk, "xde kerje orang2 tua nih, menari2 tengah2 panas ni pehal?"

macam2 aktiviti dilakukan. macam2 karenah. pakcik2 aku yg elok2 pendiam boleh jadi paling bising. mak aku yang selalunya baca quran boleh lumba teng2 dgn mak2 saudara aku yang lain. haha. gelak tawa dengan keluarga sat apa salahnya. nak bajet emo cool lemak lah!

dan ada juga aktiviti tunjuk bakat. bapak aku rasuah aku untuk menunjuk demo Le Parkour ( nama skema kaw2 sat) sebanyak 50r. aku pun xde bajet nak pergi genting. so this is the chance!
so i just did the safest flip ever~ backflip from platform. ngaha. from my Hilux 2.5 LOL. oleh sebab demo aku terlalu tampak senang dan cool, mereka tak puas hati. "itu je?" <-- ayat ni mencabar kesensasian aku. jadi aku panjat bumbung Hilux 2.5 bapak aku tuh, sekali lagi. kemek2 sat bumbung tuh. than did a sideflip lol! rasa macam ammar aku nih. land perfectly. wee~ so enuff of the riak-ness ok. dari Johor ke Melaka. sikit lagi nak sampai Bangi! ahaha. jadi now aku di Melaka. menunggu detik masa untuk pulang ke Bangi melihat darah bersepah di padang2 mahupun surau masjid dek aktiviti penyembelihan lembu beramai2. baca blog abooty, tampak meriah kehidupan di bangi. shit!

baca blog ammar, tampak xd life sungguh dia. malas bersosial hang ea?

baca blog baem, shit. slamber kau kan?

sekarang nak p onemanga, nak baca Bakuman.

calu bete~