Dec 10, 2008

Go Genting 08

Whats up with the title? ngaha

salam semua~

ok. oleh sebab plan abudi is a fucked up merapu dan syok sendiri. jadi aku akan briefing for the Genting Plan!

Pakej ke Genting Highland ini meliputi:

  • Perkhidmatan bas ekspres Genting pergi-balik dari Terminal Putra Gombak atau KL Sentral atau Pasarakyat atau 1 Utama.
  • Tiket Genting Skyway pergi-balik.
  • Pas masuk ke Genting All Park Theme Park Day Ride atau Buffet Lunch di Coffee Terrace.

Harga pakej bagi setiap orang:

  • Hari biasa (Setiap hari termasuk Sabtu dan Ahad) - RM42
  • Cuti Umum - RM47

Pakej ini sah untuk 1 Januari hingga 31 Disember 2008.

enough of the info?

ok. hari sabtu ni aku free. kamu free? kita gerak hari sabtu.

who are the dudes? i think all of the bangi traceur dudes. nak list sat.. qayyim,icad,abudi,amar,amir,acap,mirul...am i missing someone???oh yea, siddiq...lagi sape ea? aiman...ha..urm...lagi sape2 yg mungkin aku terlupa.

what for?? i dont know..have fun i guess? flipping around, roller coasting around, cuci mata around..lihat apa yang ada dekat negara kita

orang2 yang berkaitan, roger2 lah dekat orang2 berkaita yang lain. tolong la jangan jadi macam abudi, kejap itu, kejap ini. haha! ini planning ajer okeh. tak jadi, tak jadi lah. apa boleh buat kan? bajet 47r untuk pakej..nak makan semua maybe ala....*kling!*kling!* 100r kott. genting baii, semua mahal.


satu lagi cicakman keluar esok kott. camne la abudi ajak pergi tengok cicakman minggu lepas. siall jer planning. syok sendiri! hahahahah

aku kene tag oleh abe jaq dan eimyan! malasnyeee..kalau aku betul2 bosan aku buat keh? sori maa


papehal roger in roger out kay?


calu!