Nov 12, 2008

Keyrana Yang Sensasi Dikacau Danisya Yang Horny(Part 2)

setelah kian lama aku termenung, senyum, sengih2.. seruan datang kembali.

Danisya : Abg mrh kt danisya ke?

* seriously aku dah x fikir kan budak ini. msg ni lak buat aku mcm... "budak ni x nk mengalah ke? rakus!"*

then a simple sms session begin.

Keyrana : sy x marah. cuma mintak maafla, sbnarnya saya ni jenis yg x layan sgt org2 yg x dikenali lagi mragukn. sy x nk bazirkn kedit sy ke atas phubungn yg x ke mana. kalau awk btul2 nk bkenalan, ada x pape yg blh mmbuktikn diri awk? profil ms ke? (pancing...pancing...kalau gemok x layan. )
Danisya : knp xnk ckp dr td klau xnk lyn danisya..ok fine klau abg xnk lyn danisya..
Keyrana : abg bukan ape..cuma abg igtkn ada kwn2 abg nk kacau abg..sori kalau kecik hati (aku ini baik lah!)

* jap..WTF! aku baru bahasakn diri aku abg! pandai sial Danisya pancing aku.shiit! mcm shit!*

Danisya : trplg la yg pntg danisya ckp btl..lg 1 danisya bnci sgt2 org yg smbong mcm abg..
Keyrana : skurang2nya sy ni jujur kan.. ok lah, kalau mcm itu lepas ini x yah msg. salam
Danisya : Whatever la.. (agaknya dia tensyen sebab x dpt masturbate. dah la x balas salam aku.)
___________________________

ya, aku memang tidak layan perempuan yg mengharapkan phubungn sosial dari aku, lagi2 yang aku tidak pernah jumpa. teman sms? jangan harap. nak bermanja, couple, etc... sori, bukan cara aku. hubungan profesional boleh. bisnes, study, bla2.. sombong? pandang diri sendiri dulu sebelum mengata. aku just menjaga hijab aku. kalau nak bernakal2 sikit boleh (hehe...) tapi jangan melebih.

segala isi kandungan sms x diubah bak dari segi ejaan ayat mahupun tulisan. originally copied! tidak percaya? mari jumpa aku. aku tunjuk.

hey, perempuan nowadays, tapi, kadang2 aku kantoi gak..haha!

calu