Nov 11, 2008

Keyrana Yang Sensasi Dikacau Danisya Yang Horny

salam semua

sedang aku dilanda cirit, datang 3 seruan yang terlepas (misscall). nombo yang tidak dikenali. apa kejadah. aku terus call..menggunakan telefon rumah.

Keyrana : ellowha...sape ni?
Danisya : erk...eh...ow...hump...huih...
Keyrana : *perempuan*... (terus letak)

lalu aku mesej. niat mula ingin tahu siapa, melarat sehinggai bermanja. eu, ni lah kuasa nafsu lagi2 bila dah masuk air.

anda nilai sendiri post ini

Keyrana : siape ni (soalan skima aku mula)
Danisya : maybe adk i main hp i td. sorry (ni lah jawapan tipical melayu namanya..)
Keyrana : huiyo..serius? mcm mane blh tdail num ni pula? (aku berbuat2 baik, bak kate org..pancing dulu..)

* tidak semene-mene dia call*

Keyrana : siape ni? (sekali lagi, aku tanya)
Danisya : betullah...adk i tadi main hp i..dah xd kedit ni.. (suara manja gile! aku mcm...pehal minah ni..?)
Keyrana : ......ok lah, cakap lain kali. (ni reaksi spontan aku ketika itu. wow, kan?)

*aku ingat dah habis, tidak semene-mene dia mesej balik*

Danisya : sorry td danisya ngntuk la.. ( time ni aku baru tahu nama dia danisya )
Keyrana : Danisya ke name? mcm mane ad num key? (aku beli permainan dy. bahasakn diri dgn nama. yeehaw~)

*then, dia misscall aku lagi!*

Keyrana : tensen...tensen...
Keyrana : *aku mesej* dah 4 kali mcall2 ni..siape ni? knl ke (aku cuba tanya lagi)
Danisya : U nie siape? (vavi...)
Keyrana : hurm..saye cuma insan y hp nya dcall oleh org y x dkenali..haha. kamu? (serius aku hipokrit time ni, selalunya lenting j time2 mcm ni, ntah, rase mcm nk layan jugak dia)
Danisya : Danisya n umr 20..nma u n umr u?
Keyrana : nama panggil je key. umo tue skit. 23. haha. Danisya asl mane? (yeay, me rock!)
Danisya : banting..abg key? (dah lama org x panggil aku abg key..wahahaha)
Keyrana : bangi..belaja lagi ke? adk u y call2 tu maen taip j ke num ni? (aku lak yg excited sembang dgn dy)
Danisya : Danisya dh kje. ye adk main taip je td..abg blh call danisya?sronok la bual2 ngn abg..hahaha..

............................
*aku diam. tidak balas dan tidak meneruskan. dah cukuplah permainan ni..bye bitch*

*dia msg lagi*

Danisya : tkpelh klau abg xnk call danisya.. (ape aku peduli. lantak ko lah)

0142640227

sape nak ameklah.

aku benci org mcm ni.

calu