Nov 1, 2008

dilemma pondan

salam semua

maknyah? bapok? pondan? haram jadah semua ini!

baru sahaja bermain futsal bersama icad. team yang kami belasah adalah loser2 dari matrik kuala pilah. team amir faisal. (kalah 27-15 memang patut dikira loser). dan tidak lah begitu tercabar keimanan kami ketika itu kerana rata2 daripada mereka berwatakan, lembut?

membawa aku kepada dilemma, patutkah aku biarkan spesis ini menghirup udara yang sama dengan aku?

maknyah? pondan? bapok mahupun lembut agak terkeliru aku mengenai istilah2 ini. mana satu yang laki operate jadi perempuan, lelaki tulen cuma lembik, lelaki lembut yang gay. aku tidak tahu dan tidak ingin tahu. jika anda tahu, ada peluang anda menjadi sebahagian dari mereka.

di dalam agama juga telah mengharamkan. even lelaki berpakai atau bergaya seperti wanita, memakai subang, rantai mahupun pakaian sutera mereka berdosa. lagilah kalau laki itu transform penis mereka menjadi pussy! sakit bai! cetek nya akal mereka.

aku tidak tahu sebab apa. hormon? adik beradik semua perempuan? dah bosan melancap?

dan tidaklah juga amir akram, (adik kepada amir faisal) cair dengan perwatakan lembut mereka sehingga sanggup memberi gol percuma kepada mereka.dude, dia sepak mcm angin, kau boleh xleh tangkap? aku yg malu!

dan icad, jangan kau ngade2 tambah citer aku dengki lembut tu puji ko. ko yang suke cari geng pulak. maria macam mane?

aku ada visi. beli airsoft banyak2 dari thailand, modify peluru manik dia jadi besi, tembak semua pondan laju2 dekat kepala. lepas tu blah. kalau kena tangkap takpe! airsoft tu mainan! tunggu mainan tu dibenarkan lah kat malaysia dulu kan. tapi, kalau maknyah semua mati ekonomi negara dramatik r. darurat. najib nak berhorny dgn sape? eishh...dilema!

teringat peristiwa dikejar bapok dekat kajang. die lari laju giler....



calu!