Oct 28, 2008

front flip susah siot..

salam semua

hohoho
hehehe
huhuhu

post pertama segar dari Kolej Universiti Islam Antarabangsa Selangor. ya. mari2. kita syok sendiri sat.

sedang berlansung adegan2 loading atau melayunya 'memasuki' gambar2 parkour dari website flickr ke blog amir. ya. sungguh faktap wireless di KUIS ini. satu gambar 1 minit. babi KUIS. tak berbaloi bayar yuran mahal2. aku sungguh dengki dekat Munzir sekarang!

aku nak tengok gamba aku jer...aku tau. korang pun samakan? (siapa makan cili terasa la pedasnya~) mana la gamba aku ni..amir x edit gamba aku ke....(mesti ini di dalam fikiran kamu! ha..senyum!senyum!)

so. next post akan aku curi sikit2 gamba dia.wahaha.stay tune~

siaran langsung aku sekarang di bilik I 102, bersama roommate2 baru yg dah lama kenal. haha. Husaini yang kononnya dikhabarkan otai, rempit motor 125 rupanya2 sutradara aku di blok lama. beliau seorang senior di sekolah lama(bukan sekolah aku, tapi related gitu2) langsung tidak otai, ahli nasyid lagi dan motornya Lagenda Z R ok! bukan 125 la Acap! boleh terkeliru 2 dan 4 lejang. huih, noob la ko

seorang lagi Aziz. budak nursing. la..dia rupenye. ceh. reaksi aku. sebab aku ingat aziz arab kelas aku tuh! "ape cer?"

dan sorang lagi ahmad. jugak dari blok F. harapan aku nak buli budak2 baru merudum. nak jadi setan kejap pun x dapat. ape lah. nasib badan. haha!

pukul 3.30 pagi. semua orang dah tidor. lampu dah tutup. aku seorang je masih gagah jihad. xd life la weyh~ ape barang tido awal2? esok bukan ada kelas pun. ya, kelas tidak start lagi, mungkin minggu depan. sial, buang duit jer semangat2 balik kolej awal. terasa nyesalnya. rasa nak balik, balik je..nak tricking~ooh, lupa, ni laptop kawan aku. buat harta lak

tajuk atas xd kaitan pun sebenanya.wakaka

ok.ok.


calu.


satu lagi. Crows Zero, this movie rocks! akan dibuat review nya kelak.