Oct 25, 2008

PKMY Raya Jam08 review

salam semua

baru sahaja menghadiri sesi jamming di Taman Tasik Titiwangsa. bukan jamming goreng2 gitar tetapi parkour jam!

okeyh. baru sahaja membaca blog2 mereka yang menceritakan tentang jamming tersebut dr sudut pandangan mereka. dan kini biar aku karut marut mengenainya juga.

seperti biasa. aku dan irsyad, berangkat ke kota Kuala Lumpur dengan kereta mewahnya Honda Civic berkerusi getah yang amat selesa dan enak dibuat tidur sepanjang perjalanan. sori rakan2, aku bermewah sikit hari dikala pada masa yang sama kamu berhimpit di ktm dgn amoi2 atau macha2 berbulu dada lebat tatkala sibuk pulang ke kampung sempena deepavali yg menjelang (sungguh x paham iklan petronas kapal terbang tu..).haha! aku tau. korang suka bergesel-gesel kulit dgn orang awam! dah lama aku bersara dari menyokong kenderaan awam. x market weyy

kami tiba awal. sempat kami meronda2 keliling tasik mencari sabree yg dikhabarkn telah tiba lebih awwaalll dari kami. nmpaknya dia lagi mewah! BMW?kuda?dia duduk KL kottt. letih merayau. bahang panas. dan sebab inilah aku keletihan. sebab inilah aku tak terlalu beraksi! ini alasan aku abudi! hahahhaha. kamu khabarkan dekat forum ckp cuaca akan hujan! kau tahu tak bila otak manusia dah set akan sesuatu perkara, tetapi berlaku perkara yang lain, fizikal manusia terjejas? ini satu faktap! hahahaha. ini satu hujah konkrit yg kau xleh bidass!...kot?

sudah.aku mengarut

sabree.as expected. ahli goujitu from sarawak, kumpulan parkour pertama dari malaysia!... agaknyalah.? despite of being ccritiques from the back, u've shown them what u r made of! huhu. tapi ssatu jer slack, kau humble sgt lah. x leh buat membe. kene selalu hang out baru leh ubah sk8 perangai sopan kamu tuh.hahah! kalau humble sgt boleh jadi ramai org dengki dekat kau, bukan admire!ngeheee

all the stunts and tricks have been recorded. hopefully this video will be the sickest video of 3run Malaysia! thumbs up guys!

and Bro Qayyim, walaupun kaki barai, tetapi semangat juang utk menericking tetap ada. hasilnya a fucking high air of sideflip! damnnn~

everythings awesome.u guys rocks! untung kenal korg. like i said, a moment of life lol! cuma aku slack, x terlalu hyper siang tadi..serius aku letih.panas. terbakar kulit aku. jerawat meletup2. campur lagi letih gelak lawak gg yg mcm haram.siot~
overall, the jam is the best. it is the best jam everrr..

pics will be post at axidrain's blog.cant wait~ insya allah aku try curi letak sini.hoho~vand video, take your time ( i dont know whos the editor) dont rush. kalau x video editing x berkualiti sia2 jer. tapi jgn lambat sgt okeh!

till den.


calu.


sape nk ikot aku tgk tropic thunder esok calling2 aku yehaw~