Nov 2, 2008

antara Chelsea dan Hull City, dua2 aku menang

salam semua

chelsea vs sunderland (5-0) aku dah agak, jadi aku tidak keberatan utk meninggalkan game ini utk melihat ManU beradu dengan Hull City.

ManU vs Hull City (4-3) walaupun kalah. aku puas hati. dari tertinggal 2 gol, dapat kejar last minit. a great comeback, but not as great as tottenham vs arsenal hari tuh.

tuntasnya aku penyokong chelsea dan icad penyokong ManU. oleh sebab aku tetamu icad, aku terpaksa menonton drama2 yg disajikan oleh ManU terutama ronaldo dan nani.

sudah tentu aku mengharapkan ManU kalah. tetapi apa boleh buat? kalah juga. tapi kalah tipis. so pertandingan muka kerek antara aku dan icad, aku menang.

bibit2 akhir permainan sungguh mendebarkan. seronok aku menonton sorg2. icad? ya, mana lagi kalau x bergayut dgn si maria tuh. rugi. kad kuning ditujukan pada rooney dan tevez dan rakan2 seperjuangan nya. aku harap gaduh. tapi x. haha

tidak sangka seorang perempuan boleh mengubah passion rakan aku nih. selalunya asal ada game ManU pantang dia angkat punggung tempat lain. ini perempuan yang baru kenal tidak sampai setahun, mampu mengubahnya. adakah ini passion dalam cinta?pula? uek. anda beri pendapat sendiri.



calu


harap2 itu la jodoh ko icad, kalau x, buang masa ko selama ini. kalau gagal, kau berdosa. wakakaka!