Jan 18, 2010

Mimpi Yang Berkait Dengan Realiti 004

salam semua

siapa yang pandai mentafsir mimpi?


malam tu aku mimpi dia. sekali, lagi. plus the 3RunMYs


**


scene dia dekat Dataran Gemilang. lebih kurang la. time tu kitorang tricking. apa yang best nya semua stok tricking combo. aku duduk, kecederaan kaki agaknya

yang tak boleh blahnye depan mata aku time tu acap ngn siddiq tengah tumbling. fuyo!

amir sedang merakam. ammar...tak ingat. ha, yang aku paling ingat abudi tengah parkour ngn icad sama2. haha! orang sibuk tricking tak pakai kasut...jorang pergi emoww.


then.

bawah pokok. 4 perempuan. satu tak pakai tudung. 3 pakai. salah seorang...pakai purdah.


setan memang seronok mainkan perasaan orang kan?instict rasa yang memakai purdah tu dia.


tapi time aku bangun, i convinced myself that she is abudi's wife. ye lah, bak kata dia, alsagoff kene dengan alsagoff.


................................


orang kata kadang2 mimpi terhasil akibat daripada pengalaman orang yang sukar dilupakan tapi sukar diingat. kiranya bende2 yang kita pernah alami, tapi terletak jauh dalam otak sampai tak terpike dah.





calu