Jul 19, 2009

Apabila Dunia Magis, Glamor dan Perkahwinan Bertemu

terjadilah saat-saat mengharukan.



salam semua


ya, apabila aku kembali bernukil ia bermakna internet sudah ada semula di rumah sewa. bersama teh strawberi panas buatan tangan sendiri dan member member sebumbung dengan dunia internet masing masing, oh! i miss this moment!




khamis lepas aku telah memasuki dunia magis yang penuh dengan unsur2 cinta, persahabatan, pengembaraan dan pengkhiatan. aku geram comel sikit2 kecewa sikit2 terkejut sikit2. kenapa hermione granger harus bersama ron? bukan harry? ya. dalam kehidupan ini tak semestinya dua orang yang menjadi pujaan ditakdir bersama. tidak semestinya. itu realiti. kalau kita tengok kadang2 awek cun melecun dapat laki yang gampang. begitu juga sebaliknya. itulah novelis terkenal, J.K Rowling meletakkan sedikit unsur realiti dimana kehidupan ini tak seperti yang dijangkakan disebalik dunia magic dongeng.



tak silap aku tonton movie harry potter straight dari 1 - 5 sebelum tengok yang ke-6 ini. rasa macam aku ada sekali je kat hogwarts. haha. sekarang baru habis download novel last dia, wooho! akan dibaca sat lagi.




mengenai glamor, Shout Award agak sepak bontot jugak r. sebab dapat sayur Rich Estranged. "get down on your knees~~please" kalau dia cakap "please" aku rasa confirm semua orang buat. silap2 baring meniarap terus kot?





dan semalam bersepah member2 aku buat kenduri kahwin. haih, dunia perkahwinan.....(terdiam) ngaha.




atuk amir kahwin lagi~



calu(aku sebenarnya tak sabar nak baca harry potter lol)