Jun 2, 2009

Left 4 Dead Fucked Me Up!

salam semua



selain bergaya parkour, Hunter juga aktif merogol orang. my fav!



dolah : hello daddy. result dah cek. rsult utk sem 2 ngn short sem dy campor sekali. dapat 2.9 jewww~
bapak dolah : that's very2 bad :-(, (ade smiley bai, comel bapak aku nih)u cannot continue for degree(tiada univ yg baik akn trima) and nobody will want to giv u a job. dolah kena improve byk sem ni, perlu lebih serius blajar, x pyh blk weekend, nnt merayau je
dolah : ok..cume sbb dy campo ngn markah short sem, tu y trun tu. do u get me? i'll struggle more this sem. lol.(aku ingin gak comel2 ngn bapak aku. LOL)
dolah : biasenya short sem dguna utk improve gred, dolah lak terbalik, lain kali x pyh amik short sem. harapan palsu je sume tu. abh tgk sikap abd x mcm studnt.



........

malas nak balas sms bapak aku. kena lecture free2 je.



ok. heres the thing, i know my result is fucked up. cgpa below 3, woot.? but atleast mane ayat2 motivasi kamu daddy? :( <---smiley face, terpengaruh bapak aku. haha. ya, aku menyesal! menyesal bangge pun ade gak. banyak main, tak sentuh buku tapi boleh dapat result yang bagus untuk budak2 level cipan mcm aku nih. boleh survive, boleh survive~ but but but, the really big thing is, aku kena ban untuk balik rumah! haha! so cool man. ini boleh kira kena halau dari rumah ni. aku tak kisah sangat sebenarnya, semua keperluan lengkap cuma kena tahan hidung la bau rokok2 daun abg2 serius. kalau tension, boleh terjun.(baca : Kolam Mandi, bukan Bunuh Diri). cuma, aktiviti berparkour aku akan terjejas. macam mana nak train? so, to the du-des2 (pronounce as : do des, do des) yang berkaitan, harap2 la korang memahami :D



i really have to get my head in the studies. banyak sangat karut marut. otak aku dah lembap. blog pun banyak karut marut je. lots of updates just being draft, and it will stay as it is. tak cukup mengancam. kena banyak membaca. kena banyak training. kena banyak muhasabah diri. argh! im so fucked up!



oh ya, pasal game ni. maen doh. best. it will fuck you up. awek die cool doh. dapat segenggam buah dada dia pun bolehla



calu