May 9, 2009

We Are Desperate Holidayman(s)

salam semua



we know you want us. come and get it!






berita baik! gadis2 gersang!



kami: abdullah azzam bin jamal(abam) dan ibrahim bin abu bakar(wrs6409/abem) akhirnya, telah membuka pintu hati suci kami untuk anda! ya, anda lah! gadis!


seperti mana yang anda harapkan, kami akhirnya bersepakat untuk menemu duga kesemua gadis2 melayu(priority) atau jepun tak pun korea kalau cina pun boleh tetapi india tak nak yang sekian lama mengingini diri kami ini. yes! we know you want us!


dan....lebih baik lagi! kami tidak kisah anda muka pecah sana sini ke, badan tak sedap ke...yang penting, syarat kami hanya satu. ya, satu!?senangnye!! anda semua hanya perlukan masa depan kewangan yang terjamin! wooh!!



dan apa lagi! cek balance akaun anda di bank, cek dompet anda penuh atau tidak. lagi banyak duit, lagi besar peluang untuk memiliki kami!! dan mari bertemu kami. kami ada di sekitar bandar baru bangi. senang siol nak cari! sape tak kenal abam dan abem kat bangi ni? hui~



dan barang siapa yang berjaya berpacaran dengan kami, sebagai pulangan, anda akan menerima kasih sayang yang tiada bandingan.


calu