May 20, 2009

Aku Excited Sekarang Ni Sebab Rumah Dah Ada Wireless Laju. Faking Asam!

salam semua



dah sihat. yeay~ faking asam!



semenjak dua menjak ni aku didatangi pelbagai musibah. semua kerana seluar itu. ya, that fuckin seluar. yang buat kepala aku berlubang. yang juga buat aku kemalangan motor. tidak habis dengan kecedaraan di lutut, bahu. datang pula demam aku yang berlanjutan selama seminggu. seluruh aktiviti aku terbantut. semua kerana seluar itu. damn you seluar.



tetapi, agak sial lah kalau aku tundakan kesalahan pada seluar itu. seluar bapak aku lagipun. dan mana boleh percaya benda2 yang bawa sial nih!



dan ya, sekarang aku berada di rumah baru. wooho! bersama jejaka2 berpayu dara menikmati saat2 bujang mereka. rumah bujang, ada tv(rtm1 tak dapat, apa kisah), peti ais, megi, telor, sardin dan wireless yang superb laju...apa lagi yang lebih baik dari ni.? awesome. faking asam!


melihat perkembangan rakan2 aku di luar sana. ammar sudah semakin galak berblogging bila satu hari mesti mahu 2 3 kali post. mula mempersoalkan stail blog orang lain disamping menghadapi ujian komputer untuk lesen keretanya. siddiq dan acap meyakinkan ammar bahawa blog mereka bukan blog yang sia2. muril membalas dendam. mengambil kesempatan dengan masa yang ada untuk memuaskan apa yang perlu dipuaskan. aku tahu, muril. dan amir, masih seperti dulu. membuncitkan diri dengan game pom2 amender tah. oh ya abudi, mungkin sibuk dengan persediaan dunia baru nya. uuuu. all the besst booty! (abudi)



di dalam dunia ini tuhan telah menakdirkan kehidupan masing2. kecenderungan masing2. ia cuma terletak pada diri kita sama ada kehidupan itu kita manfaati atau tidak. aku suka melihat fenomena ini. dan agak tergeletek otot pinggang aku melihat kaedah2 dan method semereka ni mempertahankan apa yang fikir betul. dan apabila diri kita dijudge oleh seseorang, jika positif tentu kita akan suka, senyum sorang2..garu2 kepala. tetapi bila negatif tentu kita akan bereaksi untuk meminta lebih penjelasan atau menidakkan fakta tersebut. dan jangan tipu diri sendiri bahawa korang tak kisah apa orang cakap. because, you do care. dan bila nama tak disebut pula, terkilan. seakan2 diri tiada sape nak toleh, takde impak tersendiri. orang seperti ini sama ada berdiam diri ditelan atau do something about it.


tadi aku baru je habis urusan dengan JPM mentekedarah tu. hui, penuh macam sial. tapi Alhamdulillah, selesai. sekarang tinggal nak belajar dengan tenang, balik rumah, rehat dengan tenang. opss..rumah sewe ye.


short introduction for my new rented house. ni syok sendiri je nih! lokasi bandar sri putra(vista, blok e-1-5) ada 3 bilik, 2 tandas, 1 dapur, 1 ruang tamu, 1 pintu utama. bayaran lebih kurang 60r sebulan. ada swimming pool woh! mandi tiap petang boleh. awek cun bersepah sini! negro pon ade! kenapa aku pindah sini? cuba bayangkan. hostel baru( ya, baruu) satu sem lebih kurang 1000r. satu sem ada lebih kurang 4 bulan. kasik 5 bulan r... aku nye bayaran sewa 60r sebulan. 60x5 baru 300r! dari ssitu je dah untung 700r. lagi puas hati! tak yah gaduh dengan pak guard lagi! barang dah tak kene rampas lagi! hohohohohoho




wooh. esok pagi ada kelas. aku sorang je tak tido lagi nih. gotta calu lah. calu!