Mar 13, 2009

Mungkin Juga Aku Perisik Sebab Ada Banyak Nama

abdullah/dolah - ahli2 keluarga terdekat/ jiran lama menggunakan nama ini

azzam - sejak darjah satu lagi hingga sekarang.

mazza - nama sendiri diterbalikkan inspirasi drpd zaid(diaz)

keyrana/kirana - nama samaran yang digunakan sejak darjah 4. ramai yang tanya apa maksud ini. banyak juga nama ini digunakan. di Astro Kirana, lirik lagu In-Team - Bisikan Nurani dan drama2 kegemaran bibik techno. sebenarnya diberi oleh kakak sendiri dan ternampak dalam kamus, kirana ada maksud yang cool..carik sendiri.

zambo - ketika darjah 6, fakrul yang mulakan. tidak ingat kenapa, first time botak kot?

abam - ketika tingkatan 4, zaki memulakan era huru 'b' nya. azam jadi abam. baem jadi abem. ayu jadi abu. digunakan juga smpai sekarang.

abg key/key - inspirasi drpd amin a.k.a abg rai. singkatan daripada email id aku - keyrana_cool/kirana_cool yang telah digunakan sejak darjah 4.

key/keyrana - rakan2 kolej aku yang mulakan setelah melihat nama myspace aku - abg key.

azmi - rakan sebilik sem lepas. tak tahu sebab apa dia panggil aku azmi?

jackass bailcranker - members of 3runMY yang kasik. mungkin sebab aku selalu buat skill yang mereka tak expect, dan ya, kantoi.

zamdol - members of 3runMY yang ketandusan idea utk mengubah nama aku. mereka semua dah ubah. amir - mirmir(kot?) abudi - abudiva/abooty, siddiq - qiddis, acap-acapun(dek)/acapan, mirul - muril


dan terakhir dan terlatest

ABANG AWESOME - nama ni berpengaruh kat myspace baii



calu