Mar 14, 2009

Dah Lama Tak Dedahkan Perbualan Kami

Abuddy Alsagoff: balik weh (salam pun tak bagi, abudi memang macam ni)
Abuddy Alsagoff: spend the weekend here
Abuddy Alsagoff: kalau ko tak balik ko EMO!
keyrana cool: ahad ni dragon ball (dragon ball dak keluar weyh!)
Abuddy Alsagoff: ahad ni edge interview !!!
Abuddy Alsagoff: lepas interview baru pegi
Abuddy Alsagoff: wee
keyrana cool: lol
Abuddy Alsagoff: tapi ko sangkut kat koleh!!
Abuddy Alsagoff: camne?
Abuddy Alsagoff: kolej*
keyrana cool: me cannot la
keyrana cool: koleh!!
keyrana cool: baek kote terus
Abuddy Alsagoff: dah2,jgn nak emo
keyrana cool: fuk u
Abuddy Alsagoff: balik2
Abuddy Alsagoff: takde2
Abuddy Alsagoff: balik2
keyrana cool: aku btw parent aku stay kolej smpai minggu depan
Abuddy Alsagoff: fak!!
Abuddy Alsagoff: apsal!
Abuddy Alsagoff: bapak emo!
keyrana cool: so mcm kene stay kolej
keyrana cool: tapi nk balik bangi boleh je
keyrana cool: cume xde transport
keyrana cool: ahad ni aku try pinjam moto mmbe aku
Abuddy Alsagoff: good
Abuddy Alsagoff: apsal tak ajak member ko datang sekali je?
Abuddy Alsagoff: senang sikit
keyrana cool: die budak techtonic
Abuddy Alsagoff: dia bawak ko,ade driver!!
keyrana cool: haha!
Abuddy Alsagoff: techtonic so cool!!
keyrana cool: hehe
keyrana cool: aku pandai techtonic baii (seriyes, aku pandai..hehe)
keyrana cool: kuikui
Abuddy Alsagoff: NOT NOT~
Abuddy Alsagoff: haha
keyrana cool: sbb techtonic sng kot~
Abuddy Alsagoff: babi techtonic buruk sia
keyrana cool: jorg je tatau nk parkour/tricking
keyrana cool: so we r the coolest man!
Abuddy Alsagoff: yep!
Abuddy Alsagoff: so cool
keyrana cool: amar ajk aku kuar mlm ni
keyrana cool: die odw dtg sini amek aku
Abuddy Alsagoff: seirous?
keyrana cool: yerp
Abuddy Alsagoff: dia ade plak lesen!!
Abuddy Alsagoff: fak
Abuddy Alsagoff: me wanna join
Abuddy Alsagoff: ~
keyrana cool: die ngn mmbe die ngn aiman
Abuddy Alsagoff: ajak acap n siddiq
keyrana cool: tatau nk pegi mane
Abuddy Alsagoff: dorang kate kalau ade lepak ajak
Abuddy Alsagoff: acap n siddiq tgh takde life
keyrana cool: ko tanye la amar ape plan
Abuddy Alsagoff: mereka macam ko time ko post bosan2222
keyrana cool: aku ikot flow je (smart kan ayat ni? flow...)
keyrana cool: haha
keyrana cool: time tu serious gila babi bosan
Abuddy Alsagoff: fak where's my phone
keyrana cool: boleh lak kene sound terBACA
Abuddy Alsagoff: time ni siddiq and acap camtu
Abuddy Alsagoff: wahahaha
keyrana cool: slm aku cool
keyrana cool: *slmt
Abuddy Alsagoff: ape aku nak tya amar?
keyrana cool: entah!
keyrana cool: haha
Abuddy Alsagoff: wtf
Abuddy Alsagoff: hahaha
keyrana cool: tanye r dy watpe mlm ni
keyrana cool: hehe
Abuddy Alsagoff: jap2 (abudi is calling ammar..)
Abuddy Alsagoff: k dah
Abuddy Alsagoff: plan camni
Abuddy Alsagoff: korang=key,amar and aiman
Abuddy Alsagoff: go main pool
Abuddy Alsagoff: then lepas dah abis
Abuddy Alsagoff: stay over rumah amar
Abuddy Alsagoff: the stay over=korang+aku,sid and acap
Abuddy Alsagoff: wee~
keyrana cool: ammar ok?
keyrana cool: ok~
Abuddy Alsagoff: now dorg otw amik ko
Abuddy Alsagoff: ko emo duduk terperap kat hujung2 negeri
keyrana cool: haha
Abuddy Alsagoff: so video ape yg korang nak aku bawak dlm mp4?
keyrana cool: enuff with the emo man, (coz im not emo kayh!)
Abuddy Alsagoff: emo is the new trend kot
keyrana cool: vavi tol
Abuddy Alsagoff: ??
keyrana cool: amar ckp ko hantar aku blk kuis esok? (aku call ammar)
Abuddy Alsagoff: amar conclusion
Abuddy Alsagoff: tu dia tgh mengharap
Abuddy Alsagoff: tgk ar kalau aku ade kete esok, boleh kot
Abuddy Alsagoff: hahaha
keyrana cool: tu r sal
Abuddy Alsagoff: wee~
Abuddy Alsagoff: mp4 player aku ni penuh lagu je (ni nak blagak ade mp4 mahal ke ape ni..)
Abuddy Alsagoff: 'video aku tak tau nak tarok vid ape
Abuddy Alsagoff: hahaha
keyrana cool: vavi
keyrana cool: aku rase skrg ko mmg on your top doh (dengki doh ngn hadiah kau, abudi!!)
keyrana cool: ngn hadiah2 nye
keyrana cool: ngn kasut nye
keyrana cool: result ko bape?
Abuddy Alsagoff: 5 je
keyrana cool: 5a?
Abuddy Alsagoff: banyak subjek A aku overconfident
Abuddy Alsagoff: wahahhaa
Abuddy Alsagoff: subject yg aku mmg tak penah2 dapat B
Abuddy Alsagoff: tetiba allah bagi B3 baiii!! (padan muke, tu lah overconfident lagi, hehe)
Abuddy Alsagoff: bukan A2
Abuddy Alsagoff: B3!!!
keyrana cool: haha
Abuddy Alsagoff: Est ,syariah,arab physic
Abuddy Alsagoff: ko mesti faham~
Abuddy Alsagoff: hahah
Abuddy Alsagoff: syariah senang kot
keyrana cool: same la ngn aku dulu (aku nak sedapkan hati dia, haha!)
Abuddy Alsagoff: ni semua khair~
keyrana cool: aku 5 a trial lagi teruk, tuka jadi c!!
Abuddy Alsagoff: fak!~
Abuddy Alsagoff: mmg tak boleh sangka kepelikan result ni
keyrana cool: tu serius graph naek gile2
Abuddy Alsagoff: macam2 faktor pengaruhi
keyrana cool: a kau ape?
Abuddy Alsagoff: bm bi sej math pqs
Abuddy Alsagoff: A1
Abuddy Alsagoff: A2 takde!
Abuddy Alsagoff: lahanat
Abuddy Alsagoff: selamat aku 1C je
keyrana cool: haha
Abuddy Alsagoff: kalau tak mmg mampos
Abuddy Alsagoff: C5
Abuddy Alsagoff: tapi result aku atas pagar sial untuk scholar
Abuddy Alsagoff: kalau tak terbang kot scholar aku
Abuddy Alsagoff: 3 subjek utama untuk scholar=bm,sej,pqs/agama
keyrana cool: aku rase boleh
Abuddy Alsagoff: aku dapat satu!!!=priority 1 untuk scholar
keyrana cool: sbb kmenterian plajaran skrg dah turun kot die punye klayakan
Abuddy Alsagoff: yg subjek sains/lain2 untuk course yg kita amik/endorsement
Abuddy Alsagoff: dan dorang memerlukan C5 paling kurang
Abuddy Alsagoff: dlm subjek sains
Abuddy Alsagoff: aku dapat B3!!
Abuddy Alsagoff: wooh!
keyrana cool: cool
Abuddy Alsagoff: selamat.alhamdulillah
keyrana cool: dah la mintak jepun so cool man
Abuddy Alsagoff: allah bagi aku tak dapat A takut aku lupa daratan kot~
Abuddy Alsagoff: hahahaha
keyrana cool: ramai gile org ske jepun nih
keyrana cool: haha
Abuddy Alsagoff: kalau tak dapat jepun,aku apply mara=german
Abuddy Alsagoff: mane2 la
Abuddy Alsagoff: dua2 aku punya requirement cukup
Abuddy Alsagoff: sebab BI aku A1
Abuddy Alsagoff: hahaha
keyrana cool: yes.
Abuddy Alsagoff: and GCE O level aku 1A gak
keyrana cool: wohh
keyrana cool: aku bi a1 tpi lvl b3 tak silap
keyrana cool: mantap2
Abuddy Alsagoff: haha, yg gce tu ko tau en level british punya standard
keyrana cool: tau
Abuddy Alsagoff: kira kalau gce ni ko 1
Abuddy Alsagoff: dapat apply oversea senang
Abuddy Alsagoff: priority ar
Abuddy Alsagoff: tu aku tgh fikir
keyrana cool: yerp
Abuddy Alsagoff: ade gak perancis
Abuddy Alsagoff: tapi perancis miskin man
Abuddy Alsagoff: byk parkour lebih!!!
keyrana cool: haha
keyrana cool: france ade kot tmpt yg power2
Abuddy Alsagoff: german lak boleh jumpa orang gila2 buat gainer tepi highway et
Abuddy Alsagoff: c
Abuddy Alsagoff: hahaha
Abuddy Alsagoff: france ade tempat bagus, tapi engineering kurang
Abuddy Alsagoff: sbb dia lebihkan parkour<--
keyrana cool: vavi kire ni unsur parkour pengaruh tmpt ko blaja la ni
keyrana cool: hahaha
Abuddy Alsagoff: dia kate negara kita mesti penuh parkour
Abuddy Alsagoff: hahaha
Abuddy Alsagoff: betul2!!
Abuddy Alsagoff: kalau kat jepun powr tricking sial
Abuddy Alsagoff: aku tgk video tricking jepun
Abuddy Alsagoff: cam haram gak
keyrana cool: bukan fikir kerja mase depan tapi parkour
keyrana cool: cool!
Abuddy Alsagoff: hahahaha
keyrana cool: yerh?
Abuddy Alsagoff: mane la tau aku end up jadi free runner as my professional job ke
keyrana cool: aku search japan xd pape pun...perkour biase2 jerk
Abuddy Alsagoff: masyuk gak tu
Abuddy Alsagoff: jgn search parkour
Abuddy Alsagoff: search tricking japan
keyrana cool: woh
Abuddy Alsagoff: or tricks japan
keyrana cool: ok2
keyrana cool: japan or korea tricks ni top ofthe world kot
keyrana cool: lagi2 kalau breakdance
Abuddy Alsagoff: tapi serious,aku nak luahkan perasaan aku=keempat2 subjek B3 aku,aku rasa rugi gila,dan rase cam nak lempang pemeriksa ade gak, EST aku dapat best student award,syariah sentiasa A1...tapi dapat B3!
Abuddy Alsagoff: woh! breakdance korea powre sial!!
Abuddy Alsagoff: abang aku kate,graph tinggi tahun ni,sbb est byk gak student power jawab
Abuddy Alsagoff: hahaha
Abuddy Alsagoff: saje nak bagi sedap ati aku ar tu
Abuddy Alsagoff: bengang2
Abuddy Alsagoff: tapi,selamat ar ko sms aku pagi sebelum amik result
Abuddy Alsagoff: syabas dude!! (yes, i know, i am cool)
keyrana cool: haha
keyrana cool: membe baii~
Abuddy Alsagoff: ko tlh membangkitkan semangat aku (ye, aku tahu abudi, stop it..)
Abuddy Alsagoff: "bukan menentukan masa depan!!"
Abuddy Alsagoff: betul!!!
keyrana cool: aku pun tak igt ayat aku ape (buat2 naif nih!)
keyrana cool: pagi2 bute kot aku hanta
keyrana cool: hahah
Abuddy Alsagoff: ko ckp result baik ke teruk
Abuddy Alsagoff: bukan result yg tentukan masa depan~
Abuddy Alsagoff: power sial ( i know abudi! aku power!)
Abuddy Alsagoff: terus aku semangat g amik result dan tak kisah dapat ape
Abuddy Alsagoff: sebelum tu cuak gak ar
keyrana cool: hahahaha
keyrana cool: im so cool~ (reaksi cool aku. hmmp!)
keyrana cool: u must admit it this once
keyrana cool: haha!
keyrana cool:(aku gelak bahak2)
Abuddy Alsagoff:(abudi gelak guling2)
Abuddy Alsagoff: betul ar tu
keyrana cool: siot guling2 lak gelak ko
keyrana cool: haha
Abuddy Alsagoff: so malam ni maybe siddiq and acap join
Abuddy Alsagoff: MAYBE
Abuddy Alsagoff: takut dorang penat sangat dari pavilion
Abuddy Alsagoff: dan g tido
Abuddy Alsagoff: ahhaha
keyrana cool: semart doh perbualan ni
keyrana cool: aku nak copy paste masuk blog
Abuddy Alsagoff: hahahah
keyrana cool: perbualan kita ni penuh inspirasi
Abuddy Alsagoff: yes! bertambah feymes aku!!
Abuddy Alsagoff: wooh!
Abuddy Alsagoff:
keyrana cool: so mind your word
keyrana cool: haha!
Abuddy Alsagoff: Now im gonna write something you wont bother to put it up,which is....
Abuddy Alsagoff: *drum beats*
Abuddy Alsagoff: I must be effing cool!
Abuddy Alsagoff: I'm so cool
Abuddy Alsagoff: lol
Abuddy Alsagoff: hahaha
Abuddy Alsagoff: ok,post it up,i'll read it after you post it up
keyrana cool: haha
Abuddy Alsagoff: now gtg drink something
Abuddy Alsagoff: brb
keyrana cool: ok2



point yang boleh didapat

-sahabat walau saling mengutuk or what so shit, we are still family man. that's just how we roll~

-budak2 lepasan spm, jangan la sedih2 yew~ sekali lagi aku cakap, result tak menentukan segalanya. tengok aku, 3a je, berjaya jugak. haha!

-parkour/tricking susah nak belajar. techtonic or shuffle, ptuih! kacang masak lemak..senang! tengok aku, pandai techtonic. *hayun2 tangan*

- kami semua ada hajat nak pergi jepun, kamu?