Mar 17, 2009

Keyrana Memang Pro Bab2 Layan Nombor Tidak Dikenali

salam semua

satu petang aku bersama rakan2 sebilik isi perut di cafe. suasana gila function bila kita orang bising macam cafe ni kita orang baru tawan.

tiba2 nombor tidak dikenali menggegarkan peha aku.

*celaka. nombor baru.*

tidak mengapa. hati tengah function. kot2 mak aku beli nombor baru tak ke berdosa ada sangkaan begitu?

*calling...celaka. tak angkat*

aku pun bernaskan kepala aku. kejadah mak aku beli nombor baru?dia mana pandai. lagipun kenapa dia misscall2 aku, bukan bapak aku?

dah banyak nombor mencuba nasib kat aku. dan ini nombor baru yang akan menemui kegagalan.

dan mulalah sesi bermesej~

keyrana : ni sp? (mesej singkat, simple dan menyerlahkan lagi keremajaan aku)
w : ex u le, xkn u da x smpn no i? (ffuck, sat2...yg mana satu ni? kalau salah melepas aku!)
keyrana : aku byk sgt ex ni mn satu (soalan casanova weh~)

dia diam

haha...cepat gila nombo ni mengalah?

masa berlalu, aku pun call lah dia lagi. tapi tak angkat. pengecut. but the game's still on.

keyrana : ni sape ni (mesej ni penuh dengan aura kesensasian, kan?)
w : im ex u la
keyrana : ex manee.org x bkapel pun lah ( betul3. mana main kapel ni. BERDOSA)
w : u...smpai ati u
keyrana : salah org kut? ( aku tukar taktik baru utk mendedahkan siapa dia!)
w : u azam kn?zam parkour right? (wahahaha, taktik berjaya. skop telah dikecilkn.)
keyrana : haha. salah orang (pancing2...kasik dia rasa bodoh sikit)
w : kote hang (wow! keperibadian nya terselah! aku tak expect berkesan gila2 taktik aku!)
keyrana : ini liyana la. ktorg tuka num (haha! ini umpan baik punyeeee. aku expect dia akan call terus!)
w : hah? mne zam?
keyrana : dia pergi jepun


lepas mesej last dihantar, dia terus call. ya, dia call weh!!taktik berjaya! i'm fuckin bangga with myself! so cooool.

kebetulan aku tengah makan dengan membe2 aku. ada perempuan sekali. aku kasik pancing gila babi. suruh dia jawab call. wee~~

perbualan mereka aku tak berapa jelas. yang penting aku dah tahu nombo itu membe aku. baru je aku ingat nak jual nombo dia kat sini. haha. Wan, padan muka ko! itu lah, nak kenakan aku yang awesome ini!

wan : ko kim slam kt grl td...jgn mnipu wei, org mnafik je, nraka wei, igt Allah sme..salam

tak ke bengap dia ni? dia yang menipu aku dah kantoi nak nasihat2 lagi. haha!

keyrana : ko yg mnipu. Butoh.


calu