Feb 13, 2009

Nak Enjoy Kesibukan Esok

salam semua

rasanya dah lama tak menaip perihal pemikiran malah kehidupan aku sekarang. maklumlah, sensasi. sibuk dengan pelajaran (isnin ni final weh!), bibik2 techno, dara2 yang obses dengan astro kirana dan macam2 lagi yang censored.

malam ini aku berjaya menyaksikan rancangan One In A Million top 12 complete. tak ada gangguan baem mahupun mad yang confirm berakhiri ke meja snooker. i have big expectation to amelia. u go gurl! just chill~ dengan sebotol air kosong dan 2 keping sandwich. satu jem strawberri satu telur hancur. fuuh. life.(lepas ni nak tengok american idol pulak)

ok. so tomorrow will be held the last session for the documentary. kisah apa aku. join jer. time jorang interview or what so ever, aku buat hal aku - parkour/tricking. tak test kasut power baru aku ni. dah seminggu beli, tak sarung2 lagi. then gonna watch upin & ipin. wahaha. walaupun takde nafsu pun nak tengok, tapi member2 semua keriangan nak tengok akibat dipukau awal2 oleh tv9 tuh. so, why not?

esok juga aku ada meeting with the other bros. dan study la. ape lagi. jadi agak sibuk tomorrow. tapi apa kisah!daripada letih duduk memanjang kat rumah, baik letih melompat!


ok. jadi esok will be legend,...wait for it, dary!

calu.(pengaruh cerita(post bawah ni) tu kuat sial)