Feb 12, 2009

Aku Kena Start Buat Cerita Untuk Dicerita Kepada Anak2 Aku

aku nak denda anak2 aku dgn bercerita perihal kehidupan aku yang sensasi ini kelak!


ok. aku buang post sebelum ini sebab Abooty-sweat-Al-fag-off considered its an emo post. duh~ dude, seriously, please. stop conclusion(ing) everything. mungkin dia terasa dan timing aku post tu silap. sori ye. silap faham. we cool aight? upin dan ipin sabtu ni?

ok.

jadi minggu ini aku habiskan masa aku dengan menonton How I Met Your Mother musim 1-3 24-7 dan peliknya gelak bahak2 aku langsung tidak menaikkan nafsu buas2 rakan2 bilik aku untuk tonton bersama. what a loser. best dhuhhh. thanks to abem sebab membenarkan aku sedut cerita ini for fweee( Adam Sandler style- bedtime story) dan tak sabar nak sedut musim 4 dari dia. ya, aku sungguh malas nak download memandangkan internet di kolej aku sangat (apakah??) sehingga mahu download sekeping gambar mengambil masa 10min.

ada persamaan dalam kehidupan aku dengan cerita ini. dan kepada orang yang kenal aku dan dah tengok cerita ini - aku sama dangan watak Ted Mosbe, setuju?? baem cakap tak langsung sebab aku ini tak mencuba. dhuh, seriously, kita kena cerita pengalaman cinta kita dekat open bar nanti. hoho~ dan baem cakap dia Barney? bolehla. except the 'wingman' part. kau tak membantu langsung aku cari cinta. kau pun tak keruan! wakuikui

Restoran Sri Balang adalah bar kami. aku Ted. baem Barney. sape Marshall-Robin-Lily? nanti kita tentukan. hohoho.wait, we've got no chicks to hang out with? baem(barney)! ini tugas kau ya!

this is gonna be legend,.. wait for it....dary!