Jan 14, 2009

Mimpi Yang Berkait Dengan Realiti 002

salam

huyo..macam mana boleh laju pulak dapat wireless ni? (aku baru tahu ada cara nak masuk youtube even server kolej aku da block. yatta!)


ok.mlm tadi, bukan.petang semalam. dia lagi. tak habis2 dia. shit.


kali ni scene dia aku rasa dekat shopping complex nak detail aku pun tak tahu kt mana. dia macam biasa kerek2...malu(?)


time itu aku wat solo demo beb!demo parkour. dan dia ada tergolong dalam penonton. i was like, since when you are here?

watak tambahan, (kawan: baem) dan kakak dolah.kakak dolah dalam mimpi ni nakal gila boleh dalam mimpi tu tengah sempit2 dalam lif dia tolak aku keluar sampai terkoyak seluar aku. malu

tapi dalam mimpi tu dapat tengok dia senyum.....

......

kalau mimpi ni mainan syaitan stop playing with me setan!!!

calu

aku harap ianya petanda