Jan 15, 2009

Inspirasi Hilang, Tension Datang

salam semua

semenjak Chelsea kalah hari tu baru aku tahu semua warga kolej aku ni sokong ManU. wtf?

bila dah seminggu tak menaip, aku semakin malas ingin membuat post. mungkin cuti yang 'lama' tu memberi kesan. aku dah kehilangan sentuhan. inspirasi dah tak mai.

minggu lepas aku dah cerita aku sibuk dengan assignment.

sibuk.

assignment.

ya, aku seorang yang pandai membahagikan masa antara main2 dan pelajaran.cool what?

dari orang tu ponteng sana sini, looser~ dari dok sorg2 surfing blu,looser~

bagi aku, assignment yang paling mencabar minggu lepas adalah english journal yang aku hanya mampu menaip 10ms, straight. (tipu: 8ms sebenarnya, diselit2 gamba jadi 10ms). tajuk journal aku 'Friendship'. interesting kan? nak baca? uwek.

projek design cd dan beg aku pula berjalan lancar, aku kira. mana taknya, satu malam aku buat.lancar kan. kan?

kepada En *** **** kenapa dari banyak2 subjek, subjek ang yang paling buang duit? hisap gam!

aku ingat minggu ini aku dapat release tension sikit. sikit je, tolong la.

...

aku tertipu diri sendiri. minggu ni 4 kelas programming berturut2. (baca: malam isnin,pagi selasa,malam selasa, pagi rabu) aku dah la tak pandai 'bercakap' dengan komputer. presentation, assignment, nak menangis aku.

argh!

aku rasa nak terbang ke Alaska sekarang. satu2 nya tempat untuk lari dari masalah. betul ke? Homer Simpson yang cakap..


calu