Dec 14, 2008

Tag LOL

salam semua. ok dok layout baru aku? cool kan? wee thats me~

ok perihal ditag oleh eimyam, abe jaq dan isya. benonye aku malas. oleh sebab aku nak jadi rajin. ok here goes~

first tag oleh abe jaq n eimyan

b4 that,my next victim is them :)
1. amir
2. amar
3. abudi
4. siddiq
5. acap
6. icad
7. kuyem
8. aa
9. isya
10. baem

ANSWER THESE FOLLOWING QUESTIONS;

Who is no.2 having relationship with?
arinah kot

Is no.3 a female or a male?
penis

If no.7 and no.10 be together, would it be a good thing?
haha..masuk air sial..

How about no.5 and 8?
not sure lah. acap ngn aa ada care ke?haha

Where is number 1 studying?
kt rumah study xbox

When was the last time you have chat with no.9?
x pernah pun.xd id die maa

Is number 4 a single?
oh! x single die..double!

Talk something about no. 2?
he's an ok person. time parkour or not boleh lepak jer dia ngn aku. <-- byk2="" from="" gay="" is="" isya="" kan="" lak="" nanti="" p="" second="" something="" this="" x="" yah="">3 stupid things in the world u fear most:
1.i'm afraid of somebody kicking off my balls. yeah. men's worst dream
2.dulu aku tak gentar dengan bender nih. siap boleh gigit2 lagi. sekarang aku melatah kalau nampak. - belalang
3. tak suka bucu2 bilik air kampung. geli.

3 stupid things you do when you're alone and free:
1.ini bukan aku tapi adik aku cakap dia pernah lari bogel satu rumah. seronok dia kata ( i might try it.hehe)
2.youtubing - satu hari tu boleh jadi aku layan youtube. macam2 video 'ter'tengok
3.memasak - i dont consider it as stupid. just dont know any better answer

3 stupid things you ever said to anybody:
1. "urut aku weh, kuat sket au..ha sedapnye.." - padahal orang tu tak urut lagi
2. "jadi apa yg kita dapat dari citer ni?" - setiap kali habis tengok movie dekat panggung
3. "kalau boleh, aku nak jumpa emmat watson. suruh dia masuk islam pastu ajak kahwin." - angan2 aku baik tapi tak mungkin

3 stupid things anyone ever said to u:
1. "aku nak pergi europe.nak tgk orang bogel" - nak tau ke sape cakap?
2. "aku kat johor kene titik bai" - amin terkejut sebab die ingat dia paling power snooker kat bangi nih
3. "spender jenama 'arrow' ni aku punye lah!abah bagi!" - adik aku yakinkan diri bahawa dia tak pakai spender aku. padahal....memang aku punye!

3 stupid things in the world you really care about:
1. selalu bawa artwork lukisan aku time kelas. not stupid, dah habit
2. model gundam aku yg roket dah hilang. masih menjadi hiasan. sayang nak buang. beli kat jepun tuh
3. katil aku. bersepah tahap mana pun aku selalu kemas. walau sesaat

are you a sad person?
more to pathetic

3 persons to tag:
naya
nuha
kausar
p/s yang lain nak buat pun buat jerk!

done n calu!