Dec 25, 2008

Letih Tapi Seronok

salam semua~

agak lama aku tak taip secara live di dalam blogspot. (selalunya aku taip dekat notepad dulu then copypaste terus - jimat mase~ perkara ini telah pun kantoi dengan baem dan mad, shit y'all~)

hari ni aku agak letih tapi masih mampu meneruskan kehidupan yang serba serbi lampi. ya lah, tidur hari ini pun cuma dalam 3-4 jam, mungkin. (nak balas dendam sebab tak dapat online kaw2 dekat kolej.) ya, aku sekarang kat rumah~ cuti wey!parti!

hari ini aku pergi walimah abang kepada classmate aku, mudzakkir. memang bukan gaya aku pergi berparti nih. cuma mungkin hari ini aku tak tahu buat apa. dan aku bukannya american nak main salji dekat luar rumah (tak rasa sejuk langsung malaysia nih!) jadi apa salahnya?

aku, baem, mad, adik aku(lowt), ijan, salam, eimyan, adlie, pdos dan ramai lagi gegar tempat tuh. macam reunion pula. seronok. oh ya mawardi pun ada. dia lone ranger sekarang. cool~ tak macam adik dia (jangan marah min, ya!) banyak muka sekolah aku dekat situ. cecikgu pun ada. jadi kami agak sorokkan kepala bawah meja (agak je kan..) ya lah, mana taknya, kami (aku, adlie, baem, pdos) dulu sangat 'hot' di al-amin. kami mafia.

tiba2 aku teringat kes cikgu aku lempang anas. nak beli tebu jer kot!!!

ok. jadi aku mula lah terngiang2, terbayang2, terberangan, bagaimana agaknya aku bersanding nanti? siapa gadis yang bertuah tu? adakah...pfft!

aku pun dah tak ingat apa aku buat dekat situ sampai 4 jam. mungkin perut terlalu kenyang.

abudi macam hantu. susah betul nak contact. y.m busy, sms tak berbalas. aku nak gym wei!

oh ya. malam ni fakrul lepak rumah aku. dia nak tengok sepupu aku yang cun2 kantoi tu. aku pun dah janji nak kasik tunjuk koleksi2 blu aku. wokey fakrul, langkah kanan~ sebelum tu jom McD ngan baem!

calu