Dec 23, 2008

Kalau Dah Jodoh Tu Jodoh La Jugak

walaupun kebenaran sangat diragui

walaupun cerita hanya berakarkan kepala sendiri

terima kasih

nampaknya hidup aku akan berubah

melompat atas katil pada 4 pagi membuktikan

tak nak berharap

aku serahkan pada takdir

a.a.s.s.s



cerita sampingan

aku tak jadi pergi utara lah. ada masalah yang tak best untuk diceritakan(malas)

3Run Malaysia now in High-Definition! hoho~ check abudi and amir for the video. tak pun pergi youtube search '3run malaysia'

terima kasih kepada penjawab2 soalan aku. walaupun kebanyakan respon semua dalam bentuk sms dan bukan 'reaksi' dalam blog ini. aku malas nak taip jawapan2 tersebut. soalan itu cuma 'soalan', bukan mesej bahawa aku ni dalam masalah. agak kelakar bila banyak sms orang tanya soalan yang sama - "ko ok tak?"

chelsea tak habis2 ajuk liverpool. kalau seri nak seri jugak!

calu