Oct 20, 2010

Office Boy Bebeh

salam semua

wah. 4 followers baru. im so cool...sigh.~ :P

cuba kalian bayangkan. kalian bersama rakan baik masing-masing. nak lebih kaw sat rakan sepermainan ketika kecil (childhood friend) . even hubungan tidak seperti isi dan kuku, tetapi hubungan kalian tidak juga seperti langit dan bumi. walaupun dia mengaku secara technically ada geng baru, kalian dah ada geng baru,( mostly sebab tempat belajar yang berbeza), that 'special bond' thingy as a childhood friend akan sentiasa mengikat anda berdua. jadi kita akan faham, even jarang sekalipun gelak bersama, dia tetap kawan sepermainan ketika kecil. nak dibuat cerita, the special bond semakin lama semakin pudar secara tidak sedar dan disengajakan nafsu. hanya kerana satu ayat, jurang antara kalian berdua semakin jauh. hanya kerana tidak jujur, akan naik naik satu persatu tembok kekecewaan. nak buat jambatan, nak lepas tembok, bukan senang bai.

jika aku dikalangan kalian, aku gelak sabar dan pasrah. hahah!

baiklah.  sudah 3 hari aku merasa kehidupan seorang pekerja pejabat. ada suara di dalam pemikiran/hati cakap seronok. ada suara lain kata boring, takde life. perasaan campur campur. aku still tak boleh nak elaborate life aku sekarang ni. apa yang boleh diumumkan, i got a project as a website designer/developer. dari a ke z , aku kena buat sorang2.

selamat aku pandai Joomla.

teehe!

calu