Mar 11, 2009

Lagi2 Masalah Kolej Aku 003

salam semua

tak pergi kelas lagi. haha! tadi ada dua, tapi dengar kata ciput je yang datang. 4 orang? padan muka, tu la pentadbiran, buat kelas tak beritahu awal2. syok sendiri.

anda suka tak kalau dilayan begitu? bila kita menantikan sesuatu, sesuatu yang PATUT DIBERITAHU AWAL2, dan tiba2, "eh, tak beritahu pun?"

kadang2 ini memang masalah manusia. bukan rakan2 aku sahaja, malah golongan dewasa yang kononnya mempunyai hak,dah cukup pengalaman, matang or what so shit untuk menguruskan sesuatu pentadbiran.

dan rakan2 aku melabelkan ini sebagai Syok Sendiri Sindrom. ya, Triple S. penyakit di mana diri kita berdiam diri dan menganggap bahawa orang lain sudah tahu akan perkara yang akan berlaku selepasnya. dan kadang2 ini lah alasan mereka "bukan ko dah tahu ke?" "sebagai pelajar, kamu kena aware" dan blabla2. letih la dengar alasan ini.

apa salahnya kalau BERITAHU? dan kalau ada perasaan "dia dah tahu kot?", apa salahnya membuat tindakan untuk mengesahkannya.

ya, pentadbiran kolej aku macam BABI. fak u. fak u. baru daftar short sem dah miss dua kelas. kalau kalian nak berjaya tetapi di dalam situasi begini apa kalian buat? bengang kan?

aku dah la dapat rehat 4 hari. belum fikir lagi tensionnya, lagi kau cakap aku from jungle?wtf...

ok.enuff with this shit.

anyway Liverpool main smart. tapi patutnya tengok Chelsea dan Juventus. lagi fight. walau apa2 pun, kalau Chelsea dan Liverpool advance ke final, aku tetap menang. Iman touching kena bahan Real Madrid kena belasah. haha!

letih bai overnite KL ni. satu lagi, ada inspirasi untuk membuat nukilan kehidupan kl, nantikan.

calu