Feb 20, 2009

Teori Sensasi 2

malam tadi(pagi tadi) aku bosan. tak boleh tidur. mungkin terlalu gentar dengan paper arab yang bakal aku duduki 7 jam lagi. NOT!

oleh itu aku membuat keputusan untuk menghantar msj kepada beberapa rakan baik aku. ya, kalau korang dapat msj ini korang bertuah kerana terpilih~

ini merupakan eksperimen kedua aku semenjak tahun 2007. yang pasti, takde letup2 tahun itu.

ok. aku mesej: "xbes r ko. kite clash" dan setiap orang yang aku mesej aku cuba reaksi mereka. sebagai pemerhatian. dan kepututusannya adalah :

fakrul : Aku da lame tgu saat ni.vavi!

siddiq : sape suruh ko curang...

baem : wtf? kemak slap hnta sms ppagi buta. sib bek ak x tdo

nas : ko kate single mcm aku! cmni r bro, consider r sk8

vans : ang ade awek ke?

aziz : semat gile care ko clash. tabek! nyway salah hanta la bro

naqib : apahal?

muril : ko pehal bodo..slah anta msg ke?

.....

mad,amin,amir,amar,acap dan abudi antara produk yang gagal untuk memberi result.
korang tak cool weh! hahahaha

kesimpulan : semakin buta pagi itu, kalau mesej pelik semakin pelik la reaksi produk.

calu