Feb 27, 2009

Salah Satu Masalah Kolej Aku 002

salam semua.

rasanya dah lama aku tak menaip dengan serius.

baiklah. nak tahu tak, i've been kicked out from staying in the hostel. apakah?? sebab dia cuma satu, markah merit rendah.haha. ok. ada banyak persoalan aku nak tanya di sini. markah merit apa? markah ini dikira berdasarkan apa? aktiviti kokurikulum? pelajaran. fuck you JPM. aku ni seorang pelajar yang soleh tahu!

kalau nak dibandingkan dengan member aku seorang ni. pergh, beza langit dengan bumi. aku lebih baik. betul, tak tipu. kaw2 beza. membe aku sorang ni ponteng kelas. kena bar banyak subjek. tak pergi usrah, koku dia sendiri pun tak tahu kelab apa. dan aku memang gila2 kontra dari dia. dan kami kawan baik lol.

dan markah merit dia 60 dan aku 40. apakah?? dia dapat stay dan aku dihalau. so cool man. 4 out of 7 kena halau. wee~~ oh ya, untuk lebih sedap dengar, bukan kena halau. itu ayat aku . ayat sebenar dia "berikut adalah senarai nama pelajar yang tidak layak untuk menginap di qaryah pada sem hadapan.( ya bitches, you got served)"

dan baca blog irsyad dia dah habis final. dayyum cepat. aku 5 paper kena habiskan dalam sebulan. ya, satu paper seminggu. kalah paper spm aku oi

bapak dolah : exam berapa lama?
dolah : err..sebulan lebih kott
bapak dolah : wtf? this is bullshit! so mothafotha long!
dolah : chill dude, i'm the one who's taking the paper. not you.
bapak dolah : i'm gonna sue JPM!!

ya. JPM is fucking messing with ourlives here.

calu