Oct 20, 2008

updating..dan Keluang Man plan!

salam semua

"pukul 10 aku amik"

lagi setengah jam..xd benda nak cakap. sat g nak pergi mem'bowling'kan diri. so dari duduk stalker page orang baek aku merapu dekat page sendiri.

amir dah edit gamba2 tricking hari tuh. awesome sungguh editing dia. aku malas nk amik letak sini gambar2 dia. korg stalk la page dia. jgn teruja gila2 sudah.

aku bgn awal. pukul 8 kiranya. this is so not me..aku x tahu apa sebabnya. tido awal kot. pukul 1. eh, itu kira awal ke?

eh, tersentak sebentar aku.asal tiba2 teringat Keluang Man ni?

ya. mamat psiko jambu ungu yg berkumandang di tv9 sekarang. sungguh enak disantap sebagai kenang2an masa muda dulu. dan aku lihat kualiti animasi malaysia dulu dan sekarang x sama j. tv1 tv2 jugak kualiti nya. cuma yg lain sekarang ada upin dan ipin. betul3 (gaya ipin..ke upin?aku x ingat)

aku fikir2, kalau Keluang Man di live-actionkan boleh tahan eh? produksi mana? KRU? haha.. baik kita buat sendiri! aku selaku pengarah, penulis, cameraman, poser dan apa2 pelah polan belakang tabir. ilmu multimedia aku sudah cukup nak buat filem! Amir sebagai Keluang Man, Abudi sbagai Tiong Man saper lagi ya? ha, Ammar sbagai org jahat. trademark nya membuak ajukan bibir macam popeye cume kali ini dia x makan bayam. Double A sbgai heroin. sori aku x terpike sape2 slaen kamu sebab ko la satu2nye pmpuan yg freerunning! Irsyad anggota polis yg x keruan antara baik dan jahat. kononnya dihasut oleh Ammar dgn cara yg...gay? Siddiq the nerd bertanggungjawab membuat gajet yg x masuk akal. Acap sebagai....orang awam? sape lagi eh. Amirul!ha..Amirul.....hurm...amirul orang awam ke-2. we'll figure it out later lah!

dan sape2 lagi yg akan ku update. this is serious ok!

dialog aku dah bikin. salah satu dialog yg best:

"kami berjanji xnak bercerita perihal awek lagi!" - Keluang Man & Tiong Man

hoho.x sabar hendak tgk Amir dan Abudi jerit ayat ni atas bangunan Maxis dekat K.L nanti. wakakaka!

dah.calu