Oct 16, 2008

tidur nyenyak ye?

salam..

agk nye korg balas x salam aku?

sekarang antara pukul 3.30 - 4..00 pagi.dont know the exact time sbb byk sgt jam dlm rumah aku ni. dan semua masa berlainan. tehee! and yes! aku tidak tidur.

 i think i have an insomnia lol. dah selalu mcm ni. (padahal internet...)

dah cuba untuk tidur. sambil menonton Tenacious D P.O.D, again. (lol) tapi tidak dapat. aku tidak tahu kenapa. ya. aku tahu jawapannya. aku lapar! muhasabah diri aku sat...hari ni, i mean semalam memang aku tidak sumbat pape dlm mulut selaen coco crunch! wow..puase jadah apa aku ni? dan mulalah pengembaraan aku ke dapur untuk mencari makanan pada 3.30 pagi ni. cek2 almari..crap. cek2 tudung saji..urgh..cek2 peti ais..

xde pape yg mampu memikat selera 3.30 pagi aku ini

aku membuat keputusan. ya. masak burger.wee~ memasak pada pagi2 buta mcm ni, baru ada life! tapi mungkin bibik2 techno yg baca blog aku ni x heran sbb jorg dah selalu buat mcm ni. ya. mereka bangun awal2, masak awal2 utk sarapan budak2 pergi sekolah. so x heranlah kalau sarapan tu sejuk time kol 7.masak nye pun kol 4! nak tgk Cinta Batu Belah katanya, sbb tu buat kerja pagi2 bute. serius beb, bibik sekarang layan drama melayu. mana tgk olivia, bawang putih bawang merah. xd klas katanya. tanye bibik aku x caye!

ingat xnak tidur langsung


 youtube..here i come!


calu